Mielenkiintoista. Tai sitten ei. Riippuu lukijasta.

Taas kerran pitäis mennä nukkumaan vaan joku roikkuu koneella. Mie alan vajota samoihin kuvioihin kuin työttömyysaikoina. Ei hyvä. Onneks voi nukkua aamuisin kahdeksaan kun tunnit alkaa 8.30. Voi silti hieman väsyttää.

No, näyttää kuitenkin siltä että pääsen kotiin pääsiäiseksi. Äiteellä on torstai ja maanantai vapaata niin voi toimia kuskina. Itsehän en autoa omista, enkä lämmöllä ajattele 3½ tunnin bussimatkoja koiran kanssa. Onneks koira on pieni niin sinällään bussimatkoissa ei ole vaikeuksia.
Bussimatkoihinha minulla ei juuri nyt ole varaa, Kannuksesta Kajaaniin pääsee 18 eurolla opiskelijana ja mulla on tilillä tämän päivän kauppareissun ja nettilaskun maksun jälkeen 5 euroa.
Seuraavat kaksi päivää tulee olemaankin ihan mielenkiintoisia.
Pitää siivota kämppä ja oma huone. Kämpät meillä tarkistetaan ennen pidempiä lomia. Omaan huoneeseen ei viitti tulla takas jos se on tässä kunnossa.
Pitää pakata. Mitä kaikkea pitää muistaa...kaikki mahdollinen likapyykki äiteelle pestäväksi, se niin tykkää siitä pyykkäämisestä. Ylimääräiset tyynyt pitää rahdata takas Kajaaniin, mie oon tyynyfriikki ja pitää olla vähintään kaks tyynyä että voi nukkua mukavasti. Lakanat pitäis vaihtaa, kiva tulla ihkuihin kiinalaisilla kirjoitusmerkeillä varustettuihin, puhtaisiin lakanoihin nukkumaan, varsinkin jos on sunnuntai-iltana päässyt saunaan. Pitäis muistaa Eemelille ehkä ruokaa ottaa mukaan ja kaikkea muuta mukavaa.
Joo, mie oon vähän neuroottinen pakkaaja. Teen järkyttäviä listoja, jotka pitää käydä vähintään kahdesti läpi sen jälkeen kun oon pakannu.
Gerbiilioliot voi sentään jättää tänne Kannukseen kun kämppään jää kaks tyyppiä, toinen kennelvuorossa ja toinen tekee jotain tsydeemejä navetassa.


Ja kun olen niin äärimmäisen tylsä ihminen:

Tällä hetkellä (en siis juuri nyt, mutta yleisesti kun on aikaa)..
..luen: Sormusten herra (J.R.R. Tolkien)
..katson: Siskoni on noita (2. tuotantokausi, viimeinen jakso jäljellä)